آژانس مسافرتی فهیم گشت تهران پروازهای خود را با ایرلاین های خارجی و داخلی اعم از : ترکیش ایر , ماهان ایر , امارات ایر , قطر ایر برگزار می نماید.
ترکیش ایر و ایرلاین های خارجی در آژانس مسافرتی فهیم گشتترکیش ایرلاین


ترکیش ایر و آژانس مسافرتی فهیم گشت تهران

ترکیش ایر هواپیمایی دولتی ترکیه است که از اولین شرکت های هواپیمایی است که در ترکیه بوجود آمد.
ترکیش ایر از جمله شرکت های هواپیمایی است که بزرگترین ناوگان هوایی کشور را در اختیار دارد. و مسیر های پروازی آن به 290 مقصد می رسد. این هواپیمایی بالغ بر 331 فروند هواپیمای ایرباس , بویینگ و امبرائر دارد.

ترکیش ایر و آژانس مسافرتی فهیم گشت تهرانپرواز ترکیش

شرکت هواپیمایی ترکیش ایر جوایز متعددی را از موسسات معتبر و متعددی دریافت نموده است که در زیر به تعدادی از آنها اشاره می شود :

به عنوان بهترین و برترین ایرلاین اروپایی در سالهای 2014 و 2011
بهترین و برترین صندلی کلاس اکونومی در سال 2011 تا سال 2013

شرکت هواپیمایی ترکیش ایرهواپیمایی ترکیش ایرلاین

ترکیش ایر و کلاس اکونومی آن

صندلی های کلاس اکونومی در ترکیش ایر بسیار راحت و مجهز به مانیتور روبرو هستند. و این امکان برای مسافران فراهم شده که بتوانند هر یک از فایل های سرگرمی و فیلم و ... را مشاهده نمایند و در طول پرواز لذت ببرند.

ترکیش ایر و کلاس اکونومی آن

ترکیش ایر و کلاس تجاری هواپیمایی ترکیش

صندلی های کلاس تجاری هنگام خواب بسیار راحت بوده و به راحتی می توان با باز کردن آنها در طول سفر استراحت کرد. مسافران این کلاس پروازی از گیتی مجزا وارد شده و خارج می شوند. در این کلاس پروازی شما میتوانید کلیه خدمات اعم از پذیرایی , منوی مخصوص غذا , نوشیدنی , سرو خاویار , اینترنت , را دریافت نمایید.

ترکیش ایر و کلاس تجاری هواپیمایی ترکیش

ایرلاین های خارجی طرف قرار داد با فهیم گشت

آژانس مسافرتی فهیم گشت تهران کلیه پروازهای خود را با بهترین و معتبر ترین ایرلاین های داخلی و خارجی انجام می دهد. هدف ما و همکاران ما در شرکت های هواپیمایی تامین امنیت و آرامش شما عزیزان در طول سفر است.

ایرلاین های خارجی طرف قرار داد با فهیم گشت

در صورت تمایل به رزرو بلیط هواپیما و یا خرید بلیط هواپیما میتوانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی فهیم گشت تهران تماس بگیرید و هر یک از خدمات مورد نیاز خود اعم از : خدمات ویزا , وقت سفارت , پیکاپ پاسپورت , ویزای شینگن , رزرو هتل های خارجی , رزرو هتل سراسر جهان را از ما دریافت نمایید.


09101260496


02177940055



http://fahimgasht.com


تهران - ضلع شرقی میدان هفت حوض - پلاک 39 - طبقه اول